petek, 6. maj 2016

Kdo ali kaj vpliva na vas?

Te dni sem gledala neko pogovorno oddajo. Udeleženci moderator oddaje in dva estradna zvezdnika. Spol: moderator , moški, estradnika moški in ženska. Starostna struktura: prva polovica 30. let. Status: vsi zaposleni.Stan: moderator, samski, estradnika v zakonskih zvezah. Otroci: da.

Tema pogovora: vpliv na razpoloženje. Moški estradnik razloži, da je tehtnica po horoskopu in da je vse odvisno na katero stran se nagne tehtnica. Ko je na negativni strani, je težaven, zaprt, zamorjen in se ne odziva na nič. Zapre se vase in čaka, da se tehtnica nagne na drugo stran. V takih trenutkih za njegove posle skrbi žena.

Kdo pa pri vas drži niti v rokah? Zvezde ali vi?

Priznam, da sem nekaj, kar nekaj časa razmišljala o tem. Skozi sebe. Tudi sama sem rojena v zanimivem, a nestabilnem znaku. S katerim bijem bitko že celo življenje. Njegova forma mi dopušča pobeg v skrivališče, a tja ne grem. Zakaj? Izkušnje so pokazale na ni fajn. Ni dobro, zame. Da je samo cona ugodja in da je rezultat veliko boljši, če vložim malo več napora in se premikam. Počasi, a se premikam. In …..steče. Kako zmorem? Imam voljo do življenja in do novih izkušenj. In tisto še bolj pomembno, živim svoje življenje in ne dovolim, da me življenje nadživi.

Pa, da ne bo pomote, zanimive so te zvezde in vso to znanje vezano na moč planetov in zvezd. Tu in tam z zanimanjem preberem kako zadevo na to temo. In če pišejo o polni luni in retrogradnem merkurju ali slabi motiviranosti je to zame samo informacija, ki me opozori na to, da bo potrebno vključiti dodatni motor. Takrat kljubujem silam, ki me vlečejo nazaj. Morda bolj previdno in z veliko več pozornosti, a kljubujem. In se premikam. Počasi, res počasi. A se premikam.

In veste kaj? Ugotavljam, da takrat v sebi najdem najboljšo verzijo sebe.

Še pomnite? Četrta faza motiviranja mladih – prevzemanje odgovornosti zase. Le kako naj bom vzornik, svetovalec, učitelj, če pustim, da nekdo ali nekaj upravlja z mojim urnikom, mojo voljo, mojimi odločitvami ali celo mojim življenjem.

Nič nimam proti navadam in tudi ne čutim odpora do obrednih navad. A le do trenutka dokler niso ovira za moj razvoj.


"Vsi podatki na spletni strani so avtorsko zaščiteni in so avtorska last Ljiljane Pavković s.p. Komercialna uporaba vsebine brez pisnega dovoljenja je strogo prepovedana.

Ni komentarjev: